středa 21. dubna 2010

"Bara, Bill a jejich dobrodružství v Nevadě a Arizoně.." Are you ready ? :D

Grand Canyon and Las Vegas">

16.4.2010
Takže jeden z dárků od Billa k mojím nadcházejícím narozeninám byl výlet do Grand Canyonu... Začlo to tak, že dostal dvě volné "stand-by" letenky od přátel, kteří pracují s Alaska Airlines... ovšem s těmito letenkami je problém, že nikdy nevíš jestli se dostaneš na palubu letadla. Dostaneš se jenom když mají volmá místa. Takže se mě zeptal, jestli bych chtěla někam letět. A to jsem samozřejmě chtěla :D. Navrhla jsem Grand Canyon a Bill, že tam nikdy nebyl a vždy ho chtěl vidět. Takže jsme se podívali na internet a zjistili, že nejlepší je letět do Las Vegas, kde si pak půjčíme auto a vyrazíme do Arizony. Nejvíc volných míst měli 17.4. v sobotu v šest hodin ráno. ALE! V pátek před odletem v šest večer Bill kontroluje volná místa na našem letu a zjistil, že tam jsou jen tři.. takže jsme se podívali na páteční poslední let a našli jsme jeden v 20:10, takže jsme měli jen dvě hodiny do odletu.. haha:D. Na letiště jsme dorazili v 19:15 a šli jsme si pro letenky, kde nám řekli, že asi nebudou žádná volná místa, protože spojili dva lety dohromady...SHOCKING.. nakonec jsme byli ti poslední dva co se dostali na palubu letadla..haha no BRUTÁÁLNÍÍ :D... Fakt nejvíc spontánní akce ever:D. V letadle jsem měla super spolusedící, s kterou jsem prokecala celý let, takže jsem se nenudila. A pak už jsem viděla blikající světla Las Vegas.. První noc jsme spali v Hard Rock hotelu, kde to teda pořádně žilo a vířilo hehe :-).

17.4.
V sobotu ráno jsme si půjčili auto na tři dny a jeli se ubytovat do hotelu Circus Circus. Já jsem pak na hodinu vplula do jednoho outletu.. no a holky to si neumíte představit, ty ceny! :D:D Pak jsem se vrátila do hotelu a šli jsme se s Billem na hodinku vyplácnout k bazénu, protože bylo kolem 30 stupňů C.. no ráááj a super změna po státu Washington :D. Po slunění jsme vyrazili na slavný "Vegaský Strip". Nejdřív jsme se šli podívat do kasína Mirage, které je uvnitř jak džungle- palmy a vodopády.. Poté do New York New York, kde mají samozřejmě repliku sochy svobody a Empire State Building a kde jsme šli na večeři. Po večeři jsme vyrazili k hotelu Bellagio, podívat se na slavnou fontánu, ke které nám hrál Frank Sinatra "Fly me to the moon".. a musím říct, že to je to nej ve Vegas :D. Zároveň jsme přes ulici viděli Paris Paris s replikou Eiffelovky a pak už spánek a příprava na Grand Canyon.

18.4.
V šest hodin ráno jsme vyrazili směr Arizona, přes Hoover Dam, což je nejhlubší přehrada ve státech. Po čtyřech hodinách s "Beatlesáckou hudbou" jsme dorazili do Tusayonu, městečka pět minut od Grand canyonu, kde jsme byli také ubytovaní. Vyrazili jsme na oběd a kdo tam na mě nevyskočí? Danny Christmas z Port Orchard, NO MYSLELA JSEM, ŽE PADNU! Doopravdy nejvíc neočekávané shledání :D:D! On se vracel domů a naše dobrodružství bylo v plném proudu... Po rychlém obědě jsme obuli dobré boty a vyrazili! Po vjezdu do parku, jsme jeli asi deset minut až jsme dojeli k Bright Angel Lodge, kde je úúúžasný výhled a tam jsem uviděla GC poprvé v plné kráse. Musím říct, že se mi na pár sekund zastavil dech, protože je to doopravdy nepředstavitelné, úžasné a ohromující. Pak jsme vyrazili na Brigt Angel Trail a sestoupili trochu dolů do Caňonu. Poté jsme se vrátili do Tusayonu a šli se podívat na film v IMAXU od National Geographic o GC, který nám všichni doporučovali a vážně to stálo za to. Poté jsme se vrátili do parku a chytli jeden z autobusů na výhledy, kam jsme nemohli autem. A to na Mohave point, Powell point a pak na západ slunce na Hopi point. Bylo to prostě DECHBEROUCÍ. Je pravda, že každý člověk by měl aspoň jednou v životě vidět GC.. Tenhle úžasný den jsme zakončili steakem, kde měl Bill, malou nehodu s bramborem a pepřem:D:D (viz fotka na Picasse :D).

19.4.
V pondělí ráno jsme sebrali všechny síly a vstali v 4:15, abychom se jeli podívat na východ slunce nad GC. Jeli jsme na Lipan Point, který nám doporučil řidič autobusu, s kterým jsem se skamarádila předchozí den :D. Výhled byl naprosto úúúžasný a bylo to skvělé rozloučení s Grand Canyonem.. pak jsme vyrazili zpět na cestu, protože jsme se museli dostat přes Hoover Dam než bude jedenáct hodin, protože pak ji uzavírali pro práci na silnici nebo co... V Las Vegas jsem šla zas k bazénu, užít si trochu sluníčka a pak jsme šli do Mirage, kde jsem měla můj druhý nejsilnější zážitek. Šli jsme se podívat na delfíny!!!! Kdo mě zná, ví, že je prožívám velice, takže tohle bylo prostě KOCH KOCH KOCH !! A taky jsme tam viděli bílé tygry a lvy no prostě parááááda! Poté jsme šli na sushi do restaurace Japanais a to bylo jedno velké MŇAM... Poté jsme šli po Stripu k Bellagio podívat se na další dvě fontánové představení- Titanic a další Frank Sinatra.
Pak už balení a ráno zpět do Washingtonu, kde je šedo a zima, ale prý zítra má být pěkně.. tak uvidíme :-)! Musím doufat!:D

Žádné komentáře:

Okomentovat